Genmab — Januar 2016
-
det kunne være værre - check lige APM...
-
Ja - har der ikke været lidt tendenser her på det sidste med fantastiske tradinghistorier som ved toppe af markedet
-
mange private bliver nemt kørt over der.
-
Der er en historie på børsen lige nu om ham trader-gutten, der tjente usd 19k mens han sov.
-
Det høre vist i kategorien af kulørte investorhistorier
-
tak for info I89. Flugter fint nok med hvad jeg også nævnte. At det skulle ud som en meddelelse hvis man ændrede aftaler. Så er den ged hvis barberet

-
Jeg mener at det er mærkeligt at Rachel vælger at bruge så skarp en formulering som I89 gengiver hvis hun er vidende om en aftaleændring.. men hør nu her.. det behøves jo princippet ikke en gang være en egentlig aftale ændring.. det kan ligesåvel være et bilag til aftalen osv.
-
Alt er et spørgsmål om hvordan tingene fortolkes..
-
Og jeg er helt enig i at Rachel naturligvis ikke må lyve.. men det mener jeg bestemt heller ikke hun nødvendigvis gør ved at sende det svar som hun har sendt..
-
Vi er dog ude i krakilsk navlepilleri idet vi for nuværende søger at afvise en hypotese i et spild om mange mia usd på grundlag af et hurtigt og kort svar sendt til en "simpel" aktionær..
-
spild = spil
-
Aftalen (som vi vælger at kalde den) er reelt ikke en skid værd (pardon my French).. den kan være lavet om af flere omgange.. der er reelt tale om at JnJ (måske) har fået en købsoption mod at betale en høj pris.. og længere er den ikke..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind