Genmab — Januar 2016
-
pretty much
-
når NBI sætter sig med over -4%, så er der vist give et vink med en vognstang.
-
ROI jeg synes det er interessant at læse dine tanker, men mener du komplicerer tingene voldsomt - og direkte søger efter lumske ting der ikke er der. Genmabs aftale på Daratumumab levede bestemt op til de bedste aftale på det givne tidspunkt. Royalty satsen startede lavt, men da den relativt hurtigt stiger til 20%, så vil den gennemsnitlige royalty ligger hvor jeg se
-
Enig sukkeralf.....
-
jeg fanger heller ikke rigtig relevansen af diskussionen - det er ren royalty og ingen omkostninger whatsoever. GEN skal bare møde op til konferencerne, bukke, drikke champagnen og tage imod alle roserne. What is not to like
-
kontrasten til GSK/ofa dealen kan næsten ikke være større...
-
Jeg forstår ikke hvorfor ROI - hollænderne etc. er så desperate!!! Hvorfor ikke gøre som jeg og spørge Rachel om der er sket en ændring af Dara aftalen og få svaret:
-
Yes. Aftalen er den fra august 2012. Ingen ændring. Som du siger hvis der var en ændring skulle vi meddele den til markedet. Mystisk hvor henne sådan rygter kommer fra?!
Yours Rachel
-
Og nej ROI. Rachel må ikke lyve for aktionærerne og nej hun er heller ikke blevet udelukket fra information .. Hollænderne især BB er bare sindsyge og vil ikke erkende deres egne fejl
-
Med hensyn til Davids redegørelse for royalties så hører jeg det anderledes. Han gør jo netop et nummer ud af at JJ ikke vil have at de afslører noget, hvorefter han - på Novods foranledning - (der sagtens kan være aftalt) så alligevel stort set røber det hele - og lyder godt tilfreds med at gøre det (som jeg hører det). Han understreger jo netop, at de meget hurtigt lander på de berømte 20. Så jeg hører det mere i retning af, at de afslører hvor godt det er - ikke hvor ringe det er.
-
Dejligt at Asien fik styr på sig selv i løbet af natten. Så kan det være, at jeg kan få rettet mine underhylere ud i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
og god morgen