Genmab — Januar 2016
-
tak Budweis - dejligt med flere gode nyheder. Det er bemærkelsesværdigt så enige analytikerne er
-
af de "seriøse" analytikere mangler jeg at se opdaterede targets fra SEB og Carnegie post-ASH
-
Mange tak ROI - Læste din talestrøm eller skrivestrøm med stor iver. Dine analytiske evner rækker vildt langt, respekt herfra. Alle sten bliver vendt, teser opstår, flettes sammen, skilles og noget kvalitativt nyt opstår, dialektik i en nøddeskal. Elsker din sammenblanding af retorik, kommunikation, økonomi, strategi etc. Kan sagtens se dine tanker for mig og nu giver lækket delvis mening, dermed ikke sagt jeg er enig med dig i sammensætningen af "delene", men det er satme spændende tanker - tak
-
uden de to ligger analytiker consensus lige nord for kurs 1.100
-
interessant - du må meget gerne smide deres opdaterede target, hvis du hører om det. Lige nu har SEB vist 540 tilbage fra 06-03-2015
-
det er jo ikke skide aktuelt længere
-
ROI jeg kan skam også godt lide den slags debatter. De er bare altid svære at tage på skrift end i tale. Det tager i hvert fald meget langt tid på skrift

-
Nej der findes med garanti IKKE aftaler hvor man har fået 30% royalties når vi kun taler et fase 1 stof. Skal man over 20% så kræver det typisk fase 2b data og rigtig gode data. Ellers så taler vi nærmere fase 3 data. Specielt hvis vi begynder at nærme os 25%
-
Fase 1 aftaler ligger typisk omkring 8-15& med stigende royalties. Se bare på Zealand Pharma. De får kun godt 10% netto. Og det også et stof der forventes at sælge for over $1 mia om året som combi
-
Så nej udover jeg aldrig tror på royalties har været over 20% (som altså allerede ligger væsentligt over norm for det stadie stoffet var på den gang) så giver det heler ikke mening for aktionærene at der skulle være indgået en sådan aftale
-
Aktionærene står kun til at tabe på det, såfremt der ikke kan opstå budkrig
-
Og det ved bestyrelsen også godt
-
Hvis bestyrelsen ønsker at sælge selskabet, så hyre de en Investment banker til at rally x antal selskaber op. Men det er som sagt kun hvis det er bestyrelsen der AKTIVT går ind for det
-
Og jeg har ikke set anledning til at tro andet end at de ønsker at køre selskabet "til ende". Selv som bestyrelses medlem (og bestemt Jan) så er det meget sjovere at have stående på sit cv at man har bygget selskabet op fra et cashburnene selskab til et selskab der genere store kraftigt stigende overskud
-
mon ikke at GEN og Jan er glimrende tilfredse med royalty. Det er sgu'ette hver dag man ser en så fremragende partner som JJ, der i den grad har drevet dara frem i klinikken og napper 100% af omkostningerne
-
Nu må der godt snart opstå en konsensus i USA omkring, at nu har vi vist vores bekymring omkring udviklingen i Kina, Mellemøsten, Nord Korea og olieprisen og herefter konkludere, at jordens undergang nok ikke er nært forestående. Der er trods alt et pænt opsving i gang i USA og Europa er på sporet. Med andre ord...se så at få lettet den tunge finger på salgsknappen. Af hjertet tak

-
om ikke andet, så bare lidt rebound her til sidst, så Kina ikke kører helt i hullet i morgen. De har jo fjernet 5/7% reguleringen i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind