Genmab — Januar 2016
-
2% skæve - ikke fedt, men det kunne have været meget værre. Krydsede fingre for et US rebound
-
God volumen - nu mangler vi bare at udlandet ser lyset igen
-
Mcjean har spurgt indtil mine tanker.. så her kommer lidt en strøm af tanker..
-
Jeg mener at vi skal kigge meget nøje efter hvordan informationen omkring partnerskabet med Gilead offentliggøres.
-
Jeg er af den antagelse at der foregår og forhandlinger mellem JNJ og Genmab. Gider ganske simpelt ikke indgå i en debat om værdisætning ved overtagelse eller hvilken motivation JnJ skulle have for overtagelse. Vil derimod blot henvise til hvad der tidligere er diskuteret (og vel nærmest dissekeret) til dødelighed.
-
Et enkelt forhold overtrumfer dog alt når vi snakker motivation for overtagelse og det er topsalgspotentialet for Daratumumab. Her vil jeg gerne dvæle et øjeblik og pudse min egen glorie. Beklager på forhånd hvis jeg nu kommer til at fremstå som selvfed narcissist.
-
Men allerede tilbage for cirka et år siden skrev jeg at potentialet i Daratumumab ville overstige selv de vildeste forventninger og jeg nævnte blandt andet efterfølgende i mit indlæg på inrater (Wake up Denmark - the big bad wolf is coming) at jeg troede på en omsætningen der ville bryde magiske 10 MIA USD.
-
På daværende tidspunkt troede de fleste nok at jeg var skør eller bare havde drukket af natpotten. Men fakta trækker nu efterhånden i en retning hvor mit postulat begynder at ligne et mere realistisk (og dog forsat optimistisk) bud..
-
For lige at understrege det igen, gider ikke diskutere overtagelsespriser eller JnJ’s motivation. Så forlader emnet efter netop at have gentaget mine topsalgsestimater som det primære argument for hvorfor JnJ forhandler med Genmab...
-
hvad h
ar det så med Gilead aftale at gøre? -
at det skulle fremgå af en præsentation
-
Overtagelsesprisen er fuldstændig ligegyldig.. det er kun præmiestørrelsen i procent der har betydning som jeg tidligere har skrevet og diskuteret med et par stykker herinde.. Hvis nogle meget gerne vil debatere dette forhold så sig endelig til.. så tager vi det lige seperat i forhold til den nuværende aktuelle information om Gilead offentliggørelsen som er det centrale emne der er til debat i dag!
-
Troldmand læse tidligere i dag hvad MUFC Oberanven har skrevet.. meget spændende.. hvis det er korrekt..
-
Kommer det pludselig i en præsentation bør det være fordi det pågældende stof er nået langt i udviklingen. Hexa kan jo bruges på stoffer som ellers har fejlet sent i udviklingen
-
læse = læs
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind