Genmab — Januar 2016
-
Ja det var en afsindig flot aftale symphogen lavede. Det var sådan en type aftaler Genmab i stedet for skulle indgå på duo stofferne. Højere royalties, højere milestones, men naturligvis også højere risiko ved at man selv skal betale for omk op til fase 1. Men det er jo ikke just likvider Genmab mangler
-
Der er bare ingen der giver så meget upfront for så stor en usikkerhed trods alt. Det er umulig at sælge til deres bestyrelse. Hvornår er det patentet udløber? 2027?
-
http://www.bloomberg.com/gadfly/articles/2015-12-17/astrazeneca-s-acerta-deal-a-threat-to-abbvie Dette køb viser hvor højt prisniveauet pt erfor "pipeline" Vanvittigt !
-
Hva/ sker der lige for SGEN!?
-
ikke mere pessimist end jeg har haft aktien siden 541. Men derfor ser jeg stadig ingen realisme i at der skulle komme et bud på +2000 med den nuværende pipeline status.Duo stofferne er stadig på et meget tidligt stadie. Og JnJ har allerede langt den største andel af disse programmer
-
Novo A/S er også i dag ude at sige life science er ret højt prissat pt. Så man kan let komme til at købe for dyrt ind
-
med genmabs mcap pt så er der også allerede regnet ind at dara sælger for multi BB.
-
J.P.Morgan forudser i en prognose for 2016, flere innovationsdrevne aftaler i bioteksektoren. http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article8344163.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
-
realisme behøver jo ikke kun at være med negativ fokus

-
Forstår heller ikke helt multi-begrebet her. Mener at dagens kurs afspejler, "vi venter på salgstal og nye tiltag i klinikken. Når salgstallene kommer og lægerne viser at de bruger Dara i større mængder end antaget og derved hurtigere vil når det lavt satte topestimat, og bundlinjen sprænger forventningerne så taler vi om en helt anden kurs. Her ud over når rygter og fakta om nye forsøg forplanter sig til aktiemarkedet vil det ligeledes skabe bevægelser forhåbentligt opad mod himmelen.
-
Og som sød musik, men jeg tror på Jan når han siger de overtager markedet herfra;-) Deres safety profil er eminent og grunden til at jeg tror estimaterne er lavt sat, men måske jeg er en jubelidiot hvilket jeg sagtens kan leve med........henter lige klaphatten!
-
Det kan se ud til, at gårsdagens biotekudslag på wall street også er kommet til GEN i dag. Måske specielt udviklingen på SGEN (-6,7%) trækker i de udenlandske investorer, der har travlt med at sælge i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind