Genmab — Januar 2016
-
hvorfor er din adgang gratis?
-
Syntes snart han Blogbuster skal stoppe hans fantasihistorier? Det er da lidt søgt at tage penge for at sælge drømmehistorier? Hvis man læser alle hans Genmab indlæg, om royalty, overtagelser, hemmelige aftaler etc. etc. har han jo ikke haft ret i en eneste ting.
-
-
haha

-
Men 89 vil du ikke mene at JnJ bliver nødt til at byde selvom Genmab ikke vil sælges hvis Darzalex viser det mindste tegn på gennembrud i andre former? Ud fra et økonomisk perspektiv må de simpelthen opkøbe butikken alt andet ville være endda meget spild af midler.
-
McJean det tror jeg ikke. J&J er ikke "nødt" til noget. De ejer jo allerede størstedelen af Darzalex.
-
Tror mere at J&J kunne finde på at købe var fordi de så et massivt potentiale i Duobody
-
Det kan da sagtens være at de har stukket til Jan og bestyrelsen og sagt er i interesserede i en handel er vi også. Men J&J kan altså ikke forsvare at betale +2000 alene for Darzalex pt. mener jeg. Det skal være fordi de ser kæmpe potentiale i Duobody.
-
Og tænker lidt, J&J har allerede adgang til Darzalex og duobody. dvs. de har allerede fin adgang til the best of best af genmab. Hvorfor ikke lade genmab bevare selvstændigheden og deres innovation og så løbende indgå nye partnerskaber. Det er måske dyrere, men også mere sikkert.
-
Min pointe er bare at jeg syntes det er ved at være ren bullshit der kommer fra blogbuster.
-
Enig i bullshit men jeg mener hvis Darzalex viser sig at kunne bruges i andre former f.eks. inden for blod, lunge og lymfe, så vil salget jo eksplodere og så kan J&J jo ligeså godt skumme fløden og tage hele kagen da vi tale om 3-ciftret
mia. beløb i $ eller hur? -
Men J&J ved jo ikke før os andre om Darzale kan bruges udenfor cancer? når de har data fra NHL studiet skal dette offentliggøres
-
Kommer buddet så herefter ved markedet jo allerede potentialet udenfor cancer og har ladet aktiekursen afspejle dette
-
Jan vil ikke sælge - og vil J&J have Genmab hvis ikke de får Jan med?
-
Hvis pengene er store nok så tror jeg de er ligeglade. Der er mange andre der er begyndt at arbejde på antistoffer, paradigmeskiftet går stærkt og heldigvis for det, men de skal smede mens jernet er varmt og jeg mener CEO har et forklaringsproblem over for aktionærerne hvis ikke han kan redegøre for det simple regnestykke at på sigt vil købet være bedre end evig royalties. Men et svært spørgsmål at svare på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind