Genmab — Januar 2016
-
Tak MUFC, gentogen og Budweiss. Dejlig læsning.

-
NHL forsøg er startet der var en 5mill$ milestone på første patient i December. Det er et fase 2 forsøg med tre NHL typer så man sparer dose escalating fase 1 forsøg der nemt kan tage to år. Jan har lovet en massiv udvidelse af forsøg i 2016 CLL, ALL,AML er også mulige indikationer
-
god artikel om hvordan de forskellige stoffer til behandling af m.m. vil klare sig.
http://pharmajankari.blogspot.dk/2016/01/celgene-corporation-to-continue.html -
Det ser jo fantastisk ud for Darazalex
-
Men langt fra så godt som Revlimid og Revlimid kan forventes at være førende mange år frem ifølge artiklen. Spændende at se om det holder eller om Darzalex vil støde dem af tronen og gøre estimaterne ubrugelige, jeg synes 5 mia.$ er vildt lavt sat i forhold til stoffets formåen. Mener også Jan sagde at han forventer at Darzalex bliver førende og så skal estimaterne da op omkring 10-15 mia.$, men vi for se. Bliver spændende når salgstal tikker ind i løbet af året.
-
Er der nogen der vil være behjælpelige med en lille test? Jeg har i julen testet kommunikationplatformen Slack. Jeg påtænker at introducere det i den virksomhed jeg er, da det er pokkers smart til mange ting.
For testens skyld har jeg prøvet at lave en lille test med materiale om Genmab (hvad der ligger hjertet nær..). Jeg har samlet diverse feeds, analyser mm. Det spiller, men da det er et samarbejdsværktøj mangler jeg nogle at teste med.
-
Noget har jeg begrænset adgangen til osv, hvilket er en af de ting jeg gerne vil have lidt feedback på og teste. Er der nogen der er frisk på at hjælpe mig med at teste? Da værktøjet er lavet til organisationer har jeg bygget en lille integration til signup - https://venture.stamplayapp.com
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind