Genmab — December 2015
-
Genmab giver storinvestor julelys i øjnene
JULESERIE: Det danske biotekselskab Genmab og dets kræftmiddel daratumumab præger storinvestoren Florian Schönhartings liste over de største begivenheder og produkter i 2015. Samtidig har den erfarne investor oplevet en sjælden overraskelse i årets løb og har et fromt ønske om en lav rente i året, der kommer.
(medwatch.dk)
-
"Vi har Novo Nordisk, det er en Picasso. Vi har Genmab, det er en Monet"
Den danske storinvestor Florian Schönharting og en række venturekapitalister er enige om, at den nordiske bioteksektor på ingen måde er på vej mod en boble, og at nogle selskaber faktisk er undervurderede. Samtidig bliver der langet ud efter pensionskasserne. Og talt om kunst.
(medwatch.dk)
-
Vedr Ofa. Tak gentogen, dohk og MadsSkjern. Interessant at den lave dosis muligvis kan udsætte/udelukke PML. I DK bliver patienter screenet for JC-virus før og under behandling med fx Tysabri. Jeg væbner mig med tålmodighed vedr Ofa og MS, mens jeg ser frem til alt det andet Genmab skal nå inden da

-
Hej Anette Sønderskov. Udelukke PML er nok ikke en mulighed, men nedsætte risikoen er værd at gå efter. Jeg tror faktisk at MS i sig selv kan være årsag til CNS
infektion med JC virus og dermed PML -
Vi slår bare mave efter et begivenhedsrigt år.

-
Mon dog ikke.

-
Ja....det bliver et spændende år vi går i møde....jeg har et væddemål kørende om at Genmab når kurs 1500 i 2016....er da helt overbevist om at jeg vinder......bakker i mig op ????
-
Takker for jeres sympati
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Har du modtaget min mail? vedr. Q&A med M. No