Genmab — December 2015
-
Jeg kan se at Dara early access phase4 programmet er udvidet til Rusland. Helt sikkert et forsøg på godkendelse uden et separat forsøg for Rusland. Jeg faldt over denne atikkel om Regulation in Russia http://www.epmmagazine.com/blogs/regulatory-affairs-column/russia-and-cis-navigating-a-fast-changing-regulatory-lands/
-
Det elegante ved MIRROR studiet er at der gives ofa i så lav dosering, at der ikke ses opportunistiske infektioner (bl.a. JC virus der formodes at være årsag til PML), men stadig ses en næsten fuldstændig opbremsning i nyopståede læsioner i hjernen (som mål f
or sygdomsaktivitet). -
Det er der, så vidt jeg ved,
ingen af de andre behandlinger der kan fremvise. -
Det spændende er så om det holder vand i et stort fase3 studie - det er nu et år forsinket pga GSK's vægelsind
-
-
Nej, men du kan genhøre det via genmabs hjemmeside.
-
Det er lidt op ad bakke, når det er Nordnet og Sparkron, der skal holde røven oppe på aktien...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind