Genmab — December 2015
-
This study is a Multicentre, Open-label, Phase II study of Daratumumab and Dexamethasone in MM patients. Eligible patients must have a symptomatic RRMM with a measurable disease, resistant or refractory to Bortezomib and Lenalidomide and Pomalidomide.
-
sikke en sur dag - C20cap dykker endda under 1.000
-
In vivo, ADCT-301 demonstrates dose-dependent antitumor activity against subcutaneous and disseminated lymphoma models. For example, in the Karpas 299 xenograft model, 10/10 tumor-free survivors are observed following a single dose of 0.5 mg/kg, whereas Adcetris
gives only a modest delay in mean tumor growth at 0.5 mg/kg, despite this tumor expressing three-fold higher target antigen levels for this drug.https://ash.confex.com/ash/2015/webprogram/Paper80592.html -
-
Enig Bulder.

-
Jeg har fulgt det hele meget tæt og er blevet klogere - nærmest dag for dag. Også kursen har jeg kigget nærmere på, og der er efter min mening meget mere at komme efter. Diverse kursmål over 1000 finder jeg ikke urealistisk. Ærgeligt alligevel - Jeg kaster mig dog ikke over den tarvelige Zindfara-et-eller andet, men anerkender de fine udmeldinger med whisky´en Bowers

-
Godaften. Jeg har fulgt jeres fremragende analyser om kommentarer omkring Genmab i snart 10 måneder nu. Det er en fornøjelse! Jeg har selv været med siden april med knap 40 % af min portefølje, så jeg er våd bag ørene, men stadig meget tilfreds. Jeg er ikke en haj til at forudse hvad fremtiden vil bringe, men jeg er da positiv på Genmab
Indtil da vil jeg også knappe lidt saft op (dog ikke Zinfandel, men lidt Burgunder) God weekend... -
Ilm Leoalf85 og tak for de pæne ord til skribenterne her i chatten. Forsat god weekend til dig også.

-
M&A aktivitet i gen's område. Small molecule (link)
-
Meget fornuftigt Jan og god morgen http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article8298240.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind