Genmab — December 2015
-
Har i hørt om opdateringer på disse targets?
-
Jeg kan se analyser fra Carnegie og Jefferies og de er endnu ikke kommet med noget nyt siden ASH
-
så vidt jeg husker stillede både Jeffries og Kempen spm til post-ash præsentationen. Deres opdateringer må være i pipelinen
-
Medwatch hertil morgen: http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article8289503.ece
-
Når jeg ser noget, så poster jeg her
-
tusind tak for det - til jer begge

-
Novod har 1100 og har stadig ikke TF-ADC, AXL-ADC eller Teprotumumab med i sin model
-
i 2025 har Novod 100 i EPS. 25-30 i P/E og kursen er så 2.500-3.000 om 10 år. Kan jeg godt leve med.
-
Omvendt har han 70 i 200 så en P/E på 30 siger 2.100 i kurs allerede i 2020
-
1989 - Nordea tildeler disse nye teknologier en samlet vurdering på 72 DKK per aktie
-
Nah MUFC: Det er DUobody + HexaBody teknologien han kalder "partner income" han giver 72
-
Jeg tror ikke ADC programmerne + Teprotumumab er med deri da de jo ikke er partner income men udgifter pt
-
du har ret
-
Nu må vi huske på at Nordea har NPV som target, I modsætning til de fleste andre. Så er 1.100 ganske agressivt, og vil givetvis blive forhøjet I løbet at 2016, når tingene har udviklet sig yderligere
-
Novod pointerer også, at der er yderligere uppside i teknologi platformen
-
Han henviser til Amgen / Xensor handelen på USD 1,8 milliarder, som belæg for dette
-
JKY - husk på at Novod opererer med NPV som target, der er muligheder for opjusteringer I 2016
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind