Genmab — December 2015
-
hvis der er nogen, der kan byde kvalificeret ind omkring interim analyserne på castor og pollux, vil jeg MEGET gerne høre om det - det kan virkelig rykke på DCF'erne hos analytikerne
-
-
-
og Helge - hvorfor linke til halvvejs debile investorer, der ikke forstår produktet alligevel
-
sidder lige og kigger på slides for humax-tf-adc. Det slår mig, at de her patienter allerede er over toppen af bjerget. Dvs selv om de har virkning af behandlingen, så slår tumoren dem ihjel - uanset. Derfor kan det være svært at påvise klinisk effekt, så hurtigt går det. Humax-tf-adc kan være et stort og væsentligt bidrag til kræftbehandligen - og nu ved vi, at toxiciteten er rigtig god
-
De har identificeret dosen - den kommer til at hedde 20 mg/kg
-
Dingle ...Det var intet med dit spørgsmål at gøre. Havde slet ikke set det, da jeg postede.
-
Det var bare en slags kommentar til de kommende tre år i Genmab i relation til det Jan præsenterede.
-
sukkeralf - som jeg hørte det i webcast var det begge...
-
men som jeg hørte KOL's betyder det egentlig ikke det store....
-
Mc - 10b salg svarer til 77000 patienter ved et salg på 130.000 per patient
-
meget - patientgruppen kan slet ikke klare det
. -
vi skal ud i flere indikationer, før det sker - men kursmæssigt, skal vi nok se ting og sager. 950 er alt for lavt...

-
Husk proportionerne
. Humira, verdens mest indbringende lægemiddel solgte i 2014 for 12.5 mia USD (projiceret 14 mia i 2020). Rituxan 8.6 MIA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind