Genmab — December 2015
-
Morten - Det er ikke for sent. Entry er fint nu og det er forventet at mange tager gevinst lige nu. Jeg er ikke i tvivl om at vi fortsætter op omend ikke i samme tempo. En rigtig god aktie bliver det ved med at være og med en rigtig god mulighed for yderligere upside. Over længere tid tror jeg på minimum 20-25 pct pr år - uden epokegørende nyheder som opkøb eller nye godkendelser.
-
Kan ikke lige huske, om nogen har linket til denne før. http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-KPIBN/83296629x0x864883/8CE23AB0-5D64-4C58-9AD2-CD40C5B5B7DB/Real_World_Data_ASH_2015_poster_JJD59627_Final_12-2.pdf
-
-
Kan man forvente at der kan kan komme noget nyt klokken 20:00 eller hyper du det bare JKY ?
-
Hype er ikke min stil læs i stedet artiklen"
Tirsdag aften kl. 20 dansk tid holder Genmab en investorpræsentation i forbindelse med kræftkonferencen, og her kan der muligvis blive afsløret nye data om kræftmidlet, der af analytikere spås årligt salg på op mod 40 mia. kr." -
Har læst den - jeg er desværre ikke på samme videns niveau indenfor den sektor som flere andre herinde - herunder dig. Må jeg spørge hvad der evt. kan komme af nyheder ud fra din vurdering. Det er iøvrigt en stor fornøjelse at læse med herinde i stedet for visse andre steder...tak for det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind