Genmab — December 2015
-
om 2-3 år har vi en EPS omkring 30-50
-
Så kan aktien værdiansættes nemt. Så er det bare om det er 20-40 i P/E
-
man har jo altid lov til at blive klogere, men ligefrem at fremture med sin uvidenhed er ikke specielt smart...
-
Spændt på om Jan har kaniner i ærmet i aften?
-
Håber mest på et helt nyt produkt
-
Winkelutumab ?

-
Nordea's Novod mener Darzalex på trods af gode Keytruda data, endnu engang stjald opmærksomheden ved gårdsdagens events
-
Novod highlighter DaraPomDex data var enestående
-
Genmabs post ASH event kl 20:00 idag. Så er det slut.
-
Solsen: Så er gappet ved 940 lukket. Nu kan du godt købe!
-
Man skal nok være opmærksom på, at biotek generelt er steget meget i Danmark i modsætning til f.eks. US.
Det vi ser nu, og måske vil se en tid endnu, er at investorer fra udlandet tager gevisnsten i Genmab efter at ASH, som jo var en naturlig kurstriggende begivenhed, er afsluttet. Den event var sikker men ingen ved, hvornår næste trigger kommer. Der skal nok snart dollar på bordet for salg af Dara eller milestones, før kursen igen flytter sig opad.
Vi får se. -
I aften tror jeg den største trigger vil være, hvis genmab formår at få blikket rettet mod den tidlige pipeline og den prækliniske pipeline - nu skal vi så småt have et indblik i disse "leap frog" kandidater eller "knock your socks off" kandidater.
-
Enig Sukker.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind