Genmab — December 2015
-
Jeg fulgte FDA sessionen via Twitter igår. Der er et par interessante indlæg, hvis man søger på “daratumumab” på twitter. Jeg vil dog gerne have et referat fra en der har overværet præsentationen, da en del af disse tweets er noget svære at fortolke

-
http://myeloma.org/ArticlePage.action?tabId=22&menuId=355&articleId=4721&aTab=-1&gParentType=menuite ca. 50 minutter inde. "idea that we are moving it (DARA) over here (1st line behandling/early line)"
-
Det ligner vist endnu et udenlandsk storudsalg i dag
-
Det er godt vi har Nordnet til at stabilisere udviklingen

-
Danske Markets highlighter her til morgen at kombien DaraPom ser meget lovende ud, og de har talt med KOLs, og disse mener denne kan blive standard of care for heavily pretreated patienter. Samtidig mener de Sanofi har problemer med deres isatuximab doseringer.
-
om 2-3 år har vi en EPS omkring 30-50
-
Så kan aktien værdiansættes nemt. Så er det bare om det er 20-40 i P/E
-
man har jo altid lov til at blive klogere, men ligefrem at fremture med sin uvidenhed er ikke specielt smart...
-
Spændt på om Jan har kaniner i ærmet i aften?
-
Håber mest på et helt nyt produkt
-
Winkelutumab ?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind