Genmab — December 2015
-
Når klokken siger 14-15 og vi har Len_Dex og Pom_dex data på bordet er vi helt euforiske tror jeg
-
Ja det kommer i dag
-
Med opdaterede data fra 60-80 Pomalyst patienter
-
Det er for hele studiet inklusiv alle Velcade kombinationerne i frontline mv.
' -
Da vi endnu ikke har fået et phase III forsøg i gang med Pomalyst er det nok min forventning at J&J håber at kunne få labeludvidelse baseret på de 150 patienter i dette forsøg
-
Jeg tror Jannsens plan er at når de har rapporteret gode data fra phase III med Velcade og Revlimid så håber de at kunne få Kyprolis og Pomalyst labels også baseret på phase I/II fordi de to produkter jo reelt mest af alt er forbedringer af Revlimid og Velcade
-
Experimental: Daratumumab + KRd
Daratumumab will be administered with carfilzomib- lenalidomide-dexamethasone (KRd) regimen.' -
Mon ikke ovenstående er en rimelig god coctail ?
-
Får vi også de første dara+Kyprolis data i dag fra det studie? eller er det primært Pomalyst?
-
Også fint at have noget til senere

-
måske ASCO
-
Ja den er lidt tidlig endnu
-
Der er rimelig meget buzz omkring Kyprolis pt. så ville være godt at få Dara med der
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind