Genmab — December 2015
-
Nej nu har vi jo de 3 NHL indikationer
-
Mener også MCL er en åben mulighed. Omvendt sidder Ibrutinib allerede rigtig stærkt her
-
Tak for den Sukkeralf - det er godt nok stadig meget umodne data, MOR202 opererer med!
-
Mine kommentarer på Børsen Play: http://play.borsen.dk/social/5665410c725ed7540a0c9066
-
Ikke meget vrinsk i Søren Løntoft https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=372247013&sourcecode=ddk
-
jeg kiggede hurtigt efter SAR650984 - der er ikke rigtigt noget endnu. Ved du om de kommer senere?
-
Og mon ikke MOR bliver tvunget ud i en traditionel fase II af FDA?
-
alene SARs navngivning af SAR650984 tyder på at de anråber de højere magter om medvind på cykelstien - Isatuximab
-
ok - tak. Det bliver spændende, at se deres fremdrift
-
Ja, det er vel den front, den umiddelbare trussel kan komme fra
-
De har brugt lang tid på at finde den optimale kohorte - spørgsmålet er selvfølgelig hvorfor. Et kritisk bud kunne jo være, at de har set at de ikke kunne nå at komme først på markedet og derfor har valgt at optimere kohorten mest muligt, for at få en chance for at blive best in class istedet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind