Genmab — December 2015
-
Danske Markest hæver target på Genmab til 1.110 her til morgen
-
Men det er jo klart at når først en patient har et sCR og immunrespons og det hele - så skal man jo bare blive ved med at behandle denne patient for at sikre der aldrig kommer relapse
-
Det kan vi lide MUFC

-
Danske fremhæver højere sald I første og anden linie Dara, længere behandlingstid. De sænker risikopræmie, og har stor tiltro til MMY1001 der præsenteres idag
-
Nordnets morgenfokus-skribent læser vist ikke med i Genmab-chatten. Ikke et ord om hvad der er sket på ASH.

-
ligger til åbning i 1000 nu
-
Det er nu ikke sikkert at den åbner i 1000.
-
nej nej .. de er bare åbningsautkionen som siger 998 pt. det ændrer sig ofte hurtigst
-
Bortset fra det, så betyder nogle procenter fra eller til ikke den store betydning på den lidt længere bane. Der venter meget forude.
-
1.000 pt. i åbning
-
Enig. Det virker mere logisk at vente.
-
Så kan de få alle oplysningerne med. Men vi så også sidste år under ASH at de opjusterede undervejs. De kunne slet ikke vente
-
Der kommer nok til at blive forlænget åbningsautkion
-
Har ikke haft ordentlig tid i weekenden, så glæder mig til i ro og mag at kunne dykke lidt dybere ned i tingene, men umiddelbart ser det jo lovende ud. Nogen der har kigget på konkurrenterne - spændende hvad Sanofi præsenterer af data i dag (SAR650984).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind