Genmab — December 2015
-
Vil hellere have Novod update
-
Konen havde åbenbart valgt hun skulle på "tur" i samme weekend som ASH konferencen - så jeg havde pasning af datteren på programmet
-
Nu følger jeg ikke SPPI så tæt mere, men de nye Belinostat data ser satme gode ud:
-
Study Shows 86% Objective Response Rate with 67% Complete Responses in Newly Diagnosed Patients with Peripheral T-cell Lymphoma (PTCL)
-
The results were presented today in an oral presentation at the 57th American Society of Hematology (ASH) Annual Meeting & Exposition by Dr. Patrick Johnston, MD, PhD, Assistant Professor of Medicine at the Mayo Clinic, Rochester, MN, USA.
-
-
Genmab er forsidehistorie nu i Børsen. Play følger op i løbet af dagen.
-
Har lige fået update fra ABG Sundal. De er også til ASH og er mega imponeret over Dara
-
Det er svært ikke at være andet.
-
De sammenligner med Elotuzumab. 12 måneders PFS med Elo var 68 %
-
Her var vi 18 måneders Dara på 72 %
-
Elo ved 24 måneder var helt nede på 41 %
-
Darwin, det slår mig pludseligt, at der hvor analytikerne - i tillæg til hvad du nævner - især kan få lejlighed til at op-datere deres DCF modeller er baseret på den længere overlevelsestid, og at nogle patienter gennem løbende behandling ikke kommer til at dø (af den sygdom). Jeg gætter på at f.eks. Novod vil kunne opjustere sin model kraftigt.
-
Enig Sibelius.
-
Enig. Det er jo vi kalder maintaince treatment. Altså at man kan behandle patienter i helt op til 3-5 år uden progression. Ingen analytikere har mere end 2 års behandling i deres modeller
-
Danske Markest hæver target på Genmab til 1.110 her til morgen
-
Men det er jo klart at når først en patient har et sCR og immunrespons og det hele - så skal man jo bare blive ved med at behandle denne patient for at sikre der aldrig kommer relapse
-
Det kan vi lide MUFC

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind