Genmab — December 2015
-
-
Mcjean..Den procentdel af læger (27%) som på fredagens sympositum som ville bruge Dara i 1-2 linjebhandling er nok ikke blevet mindre her søndag.

-
Tak Solsen - også fantastisk.
-
Tak Budweis vedr. Twitter.
-
-
Wao.. En gyser....glad for jeg supplerede min Genmab beholdning i september -:)
-
Enig Helge og jeg tror at de kommende kvartalsregnskaber vil være "knock ur socks of". Data er intet mindre end vilde, overgår den vildeste fantasi, tænk sig så mange patienter overlever/forlænger deres dyrebare liv med så mange måneder/år og ingen ved om det bare fortsætter med PFS så langt øjet rækker, men det ser sådan ud indtil videre
-
Prøv at se hvor mange som signer op hos på PI og på vores Facebooksider under ASH. En stor del af dem er bla. fra Dansk Myalomaforening, patienter og pårørende der vil følge med i det der sker lige nu på området.
-
Vi er vidne til et banebrydende gennembrud, hvor kræftkoden ser ud til at knækkes for sygdommen.
-
Genmab laver opsamling her: http://www.proinvestor.com/debat/73801
-
De følger casen meget tæt. Har holdt dem orienteret. Snakke med dem kl. 6 i morgen tidlig.
-
Chefredaktøren på MarketNews er jo også med her i chatten.
-
Formoder at de har Novod på med kommentar mandag eftermiddag.
-
syntes Genmab plejer at være mere aktive med at opdatere download siderne under ASH, men måske jeg bare husker forkert? http://ir.genmab.com/downloads.cfm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind