Genmab — November 2015
-
men nordnet køber af anonyme
-
den holder nok ikke i længden
-
de plejer at vende om eftermiddagen
-
Godmorgen.. har en del bemærkninger til den debat der foregik igår.. Men vender tilbage en anden gang med dem.. I mellemtiden ville jeg lige sige at der nu skulle være en fjerde produktionspartner engageret til at imødegå den forventede massive efterspørgsel.. Dette er ret vigtigt da der i forvejen har været vedholdende rygter om hvor massive produktionsmængder der allerede var efterspurgt ved de oprindelige tre produktionspartnere..
-
Siden godkendelse glimter udenlandske opkøbere ved deres totale fravær i aktien hvilket undrer mig en del. Shorterne gider ikke lukke, GS er uinteresseret og AB sælger og sælger, stort set kun danskere og lidt svenskere der køber,(undtagen Nordea).......mærkeligt indeed, men aktien bare stiger og stiger på høj volumen, men det er danskerne der vil denne aktie.
-
Der er vel også nogle af de udenlandske som går ind i aktien? Anonyme består jo af mange aktører.
-
Nordea (Novod) skriver iøvrigt i et update idag om Roche’s Ocrelizumab og Ofatumumab. Den første står nu til 5-6 mia US i peak sale og Novod drager en parrallel til Ofa i MS. Han mener Ofa/ NBovartis går i fase III og kan stå til yderligere 3-4 gange NPV end han har den nu. Og at Gen i så fald står til 2 mia i royalty - engang. Han indregner ikke noget endnu og ændrer ikke på de 949 idag.
-
mener det var ca. 70% udlandet ejede, hvilket de ikke gør mere, men det er mere at ingen udenlandske investeringsfonde, selskaber etc. viser interesse. billedligt har du fyldt madskålen op, men hundene sniffer kun og vil ikke "godtage" godterne, meget mærkeligt i min verden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind