Genmab — November 2015
-
Google er ved at opfinde en pille, som man kan sluge og få farvet celler, som er ramt af kræft. Bagefter sluger man en ny pille, som kurrerer kræften. Det er ca. 10 år fra markedet. Er jeg den eneste, som synes det lyder lidt langt ude ? http://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE8252856/Google+vil+udvikle+en+pille+mod+kræft/
-
De er måske den hemmelige partner som jeg har sagt tidligere who knows! Men der er mange mulige strategier hvor antistoffer kun er en af dem, men det lyder vildt spændende og det virker vel meget professionelt siden de har kunnet hemmeligholde det for offentligheden.
-
Sporingstoffet er nok den nemmeste del af den proces Google er i gang med. Men ok.."kræft der opdages i tide kan helbred es."
-
At den var for lav har været baseret på en antagelse om, at det offentligt var udmeldt, at royalty andelen ville være “high-twenty-something-percent”. Jeg har intet sted kunne finde dette i et officielt citat. Er der andre der har hørt eller læst dette?
-
Apropos eventuel opkøb af Genmab. http://www.proinvestor.com/boards/72767/Genmab-som-opkoebsemne-eller-ej
-
Budweis....Jeg mener at huske, at vi i chatten for ikke så lang tid siden snakkede om størrelsen på royalty.
-
Hollænderne har nu en hypotese om, at royalty andelen er handlet ned, for at holde andre fra bordet i et take over scenarie. Hvad interesse skulle Winkel have i at holde andre fra bordet i et take over scenarie?
Ser det måske mest af alt som en søforklaring på, royalty andelen har været fortolket alt for høj.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind