Genmab — November 2015
-
det er jo et interessant spørgsmål, om vi kan få tilbagefald. Selvfølgelig kan vi det - og hvis historien har vist os noget, så får vi det også
-
så sent som ultimo august var vi ned og kysse 501....
-
Men GEN er en underlig fisk, for dara er ved at springe ind på markedet for fuld kraft - og dernæst er der laaaangt til de næste slagnumre i klinikken: adc og duobody. Men begge er kommet igang med studierne og fremtiden vil åbne sig for os over de næste 12 måneder
-
Og Jan har jo allerede udpeget sine ledestjerner - Alexion (usd 40b) og Regeneron (usd 60b). Så der er plads til begejstring
-
hya - hvis du tænker på mulige frimærker indenfor biotek, kan jeg kun anbefale Ohad Hammers blog. Han er i den grad manden for early-stage biotek i US
-
jo - i den grad. Clovis var en bet, der ville noget
-
Jeg vil nu hellere sammenligne med Genentech...
-
ikke bare det - tossen sælger jo også sine succes'er. Han slap GEN i sommer
-
...men Ohad kan alligevel sit stof - han finder nogle glimrende emner. Clovis var ikke helt fin i kanten, og ledelsen får vist ørerne i maskinen pga fusk. Men den affære viser også, hvor svært det er at finde juvelerne
-
tog Roche ikke først en 50% stake i Genentech før de endte med at tage hele balladen?
-
det kommer lidt an på, hvordan man anskue ham. Jeg tænker at han er fokuseret på udvikling i klinikken. Når først projekterne nærmer sig markedet sælger han ud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så modtager gerne tips.