Genmab — November 2015
-
Novo og DuoBody - http://ir.genmab.com/releasedetail.cfm?releaseid=927729
-
spændnede i øvrigt om lundbeck-samarbejdet har overlevet hard-kåres udrensning i forskningen
-
med dit link til Ablynx kunne det tyde på, at Novo måske er lidt på vej tilbage...
-
men selv GEN arbejder vel ikke rigtig med unibody længere
-
når den type aftaler afgår bliver terminerede, så syntes jeg, at de har en tendens til bare at fise ud i det rene ingenting - uden meddelelse eller andet
-
men LUN/GEN samarbejdet var vel også et long-shot på selv de bedste dage?
-
Enskilda tager deres rolle som omvendt indikator ganske seriøst - også i dag
-
Pis! nu nærmer vi os mit "outdoor" mål. Må holde et ekstraordinært money-meeting med mit rationelle-jeg, gambler-jeg, Von-And-jeg og mit IQ-jeg om jeg skal hæve target til 5 gange indsats og så ud:-) med halvdelen, det sgu svært, sidder stadigvæk i møde............... IQ-jeg har overtaget og fik sin vilje...target hævet til 1150 før 50% cut:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Hvordan og hvorledes med ASH? Jan lyder jo ude af sig selv når han taler om pipelinen