Genmab — November 2015
-
Det ser sådan ud.

-
Enskilda har sat gang i deres lille "baisse" algoritme igen
-
Har nogen posted link til Børsen Play, hvor Jan udtaler sig om Ofa i dag? http://play.borsen.dk/social/56543999725ed7540a0c7fe0
-
Han siger, at ofa står overfor stærk konkurrence i cancer, men han er meget bull på MS og det nye Novartis samarbejde
-
kunne tyde på, at vi måske ikke ser ofa+small molecule comboer...?
-
-
Ofa har været død i cancer længe som jeg har set det
-
Selvfølgelig stadig fint at få de her 20-25 millioner kr. i kvartalet
-
Vi ved hvor glad Jan er for at fortælle - og de gange jeg har spurgt til det, har der ikke været noget og fortælle. Desuden er der allerede gode kombinationer på vej, Eksempelvis Gazyva der kombineres med Ibrutinib eller eksempelvis Roches egne kombinationer med ABT199 og Rituxan eller Gazyva. Så muligheder svinder og de oplagte kombier for Ofatumumab må vel siges efterhånden at være passeret.
-
Ja, der er nok lettere slag at tage, end gå op mod en incumbent af Roche's slags - uanset at ofa er fuldt på højde med ritux og gazyva.
-
i den anledning, så har hverken Janssen eller GEN gjort specielt meget ud af duobody IND'en. Mon de venter på første behandlede patient?
-
Jan sagde på deres seneste CC at first patient will be dosed coming weeks. Men Jefrries sagde han December this year og January next year. Jeg fik derfor fornemmelsen at det var lidt forsinket (måske Jannsen forklarede ham han havde talt over sig)
-
Men at den nu er kommet på CT og klar er betryggende
-
Milestone derfra er ikke med i guidiance mener jeg
-
mon det er 5 mio. $ eller kan vi håbe på mere?
-
And as we’re seeing up till the nine months, we have 1.25 million of DuoBody milestones and then – $8.5 million worth of milestones. So we do have a range, an upper and lower range into the fourth quarter of DuoBody milestones, and that’s falling with our guidance. Even its late stage in the year, we still do work with ranges. So whether the EM1 DuoBody project, if that’s not in the clinic, whether it start in December or whether it starts in January won’t make too much difference in these numbe
-
Vi ved Genmab har valgt som ved Dara en strategi om mange små milestones flere steder i udviklingsforløbene
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind