Genmab — November 2015
-
Haha...godt ord
-
Så er den i vinkel
-
Det var egentlig lidt en skam, at Nordea skiftede fra 12mdr targets til current value. Det er som om, markedet ikke rigtig fanger betydningen af de targets
-
Jan er af gode grunde ikke så informativ om kursmål som Novod.

-
De har dog stadigvæk 12mdr. De turde ikke slippe dem helt, da markedet ikke fange dem
-
Det er jeg enig dingle..Her skulle Nordea måske præcisere.
-
fanger dem
-
men GEN er en sjov fisk - der er et enormt gap mellem dara/arzerra og alle de andre projekter i pipelinen. Ud over de to godkendte er klinikken ikke særlig bred eller dyb pt
-
Det er et farligt sted, at befinde sig...
-
Nordea burde droppe current value. Forstår ikke at de skiftede i år. Så underligt en måde at anskue tingene på
-
well, duobody er jo også ved at være gammel i gårde, og pengene fra emissionen har brændt i lommen i 2 år nu. Det er ved at være høje tid at fylde noget i klinikken
-
Jeg går lige i redaktionsmøde. Sig endelig til Helge eller skriv til mig på [email protected], hvis jeg mangler at få noget med. Eller hvis i har en vinkel i synes er underbelyst. Så jagter vi den
-
så meget koster en fase I jo heller ikke
-
Tusind tak Christian - noteret!
-
Hvis du mangler stof til en artikel - så kan vi herfra anbefale at du følger med på post-ash præsentationen. Her kommer der en update på, hvad der ligger i præ-klinikken
-
Godt tip!
-
du kan evt. følge med her samtidigt - den slags bliver diskuteret og fulgt som små børn juleaften
-
Christocks. Tak for rosen af niveauet på Genmabchatten. Det er ikke hver dag vi får en sådan fra en redaktør på landets førende erhvervsavis. De andre læser bare med.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind