Genmab — November 2015
-
Den er bare ændret sådan at der betales skat når aktierne sælges og ikke når de modtages
-
I dag hvis du er ansat i en lille opstartsvirksomhed og får en del af din løn i aktier skal du beskattes med det samme. Med den nye regel kan du vente til du rent faktisk sælger
-
???
-
Det kan jo også have en stor forskel for direktører i børsnoterede selskaber mv. Hvis du har en warrant til kurs 100 og du tegner den i kurs 700 skal du i dag betale topskat af differencen når du tegner dem. Det gør at du skal sælge en masse i markedet for at kunne betale skatten. I fremtiden kan du vente til du faktisk sælger de aktier du har tegnet
-
-
omvendt, så fylder GEN mere og mere i C20, så flere og flere fonden skal fylde på. Her efter godkendelsen er der også en helt anden risikoprofil på GEN, som gør at mange af de helt store drenge vil til at lege med
-
Ham gutten på Børsen play har en hel del ratslør i sine udtalelser omkring GEN. Men det er ret tydeligt at han har sine informationer herfra...
-
alt i alt tror jeg, at vi kommer til at se et netto-inflow af penge i GEN i den kommende tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind