Genmab — November 2015
-
Bruge dem? De skal bare genforrentes år efter år de næste 50 år og så gives til velgørenhed når jeg bliver gammel

-
Det er naturligvis gode OK argumenter, men jeg tænker vel lidt mere i retning af, at vi rammer de 1500 i en ikke så fjern fremtid. Og at der er andre værdier, som endnu ikke er talt med i regnestykkerne. Men selvfølgelig er penge i hånden altid gode.
-
Vi kunne jo starte med at bryde 750
-
Vi får ikke + 100% premimum. Vil mene 60-80 % premium er det mest oplagte ved et bud
-
Solsen reklamerer kommer alt efter hvad du normalt googler efter

-
Hvad laver de klamme svenskere
-
Solsen...Du har sat en cookie.

-
Gen er nu steget 1½ hundrede kr på en måned. Så vidt jeg kan se den største stigning på en måned vi endnu har haft. Den er indledt næsten på dato på samme tidspunkt som stigningen sidste år, hvor den fortsatte til ind i marts. Hvis det gentager sig er vi pænt over 1000 til generalforsamlingen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind