Genmab — November 2015
-
Ah, OK. Det var bare for ikke at formulere samme spørgsmål igen hvis nu en anden allerede skulle have stillet det
Glæder mig til at høre fra Jan imorgen. -
Jeg er ikke helt sikker jkj. Måske skal vi bare holde på dem selv hvorefter vi får mulighed for at poste dem når chat-sessionen med Jan
begynder? -
Du stiller dem bare i Q&A chatten. Jeg vurderer så om andre har stillet det samme spørgsmål før jeg poster det til Jan. Jeg vil helst have spørgsmålene inden sessionen starter.
-
I god tid inden.

-
Jeg tjekker lige i morgen tidlig. Har ikke admin på min telefon her i bilen.

-
Tak for svar Helge

-
Har smidt 5 nu
-
Så kan du vælge og vrage

-
Tak 89.

-
Ja tak.

-
Lithium.Jay..Du er gået fint igennem.

-
er der nogen, der har kastet et blik på kursen i dag?
-
@helge - er der nogen "kategorier" der mangler spørgsmål i?
-
Det er lige før jeg skammer mig - men også kun lige før
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind