Genmab — Oktober 2015
-
ja her fremgår det direkte at det er en klinisk kandidat. Og det betyder at man har udvalgt ét specifikt molekule som man nu går i gang med prækliniske adme tox studier. Det tager ca 1 år. Hvis der er gået 1,5 år fra den første kandidat blev udvalgt så er den med stor sandsynlighed løbet ind i tox problemer
-
men rart at få at vide at det er 5 programmer hvor de har udvalgt en præklinisk kandidat. Så mangler vi bare at de også specifikt viser det på deres pipeline grafik
-
haha - er der noget område omkring GEN, at du ikke ser problemer?
-
??
-
præcist
-
vi bør få en solid dag i dag - US performede godt efter dansk luk, og USDDKK er steget solidt til omkring 6,76 nu. Det er ikke umuligt, at vi kan ryge igennem 660 i dag
-
Ja 11 ud af 20 programmer aktive nu og 5 programmer hvor de har valgt en kandidat at arbejde videre med.
-
Tyder ikke på at der er nogle programmer de har lukket eller ikke valgt at gå videre med
-
- 700 here we come
-
Så vidt som jeg ved, er EM1 stadig på vej mod klinikken i år. Det regner vi med det lykkes.
Jeg kan ikke sige hvor lang tid der gå fra en NME til en IND, der er afhængig på mange ting og da det er Janssen der drive programmet og udvikling er det helt op til dem og deres processer. Men jeg tror ikke det er usædvandelig at der gå over et år/1½ år da der er mange skridt der skal igennem før en IND (eller equivalent) er indleveret så en klinisk studier kan starte. -
Vi har set flere gang at Jannsen gerne vil lave grundarbejdet ordentligt fordi de så kan accelerere langt hurtigere senere.
-
Jeg kan huske hvor irriterede vi var over Jannsen de første 12-18 måneder de ejede Dara fordi der intet skete og næsten ingen nye studier blev sat i gang. pludselig accelererede det med raketfart
-
Det er jo Big Pharma i en nødeskal. De tjekker, kontrollerer og dobbelttjekker at alt er iorden . Når de så er helt overbevist trykker de vildt hårdt på knappen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind