Genmab — Oktober 2015
-
Det har været ret choppy siden toppen i midten af juli, men den overordnede retning for det brede biotekmarked har været ret klar ned
-
Beskeden start - mon ikke vi slutter dagen i +2-3% ?
-
...men det er jo fredag. mon fda dropper bomben i dag?
-
det er efterhånden 4,5 måned siden rolling sumbission startede, så lidt tid har de haft til at tygge på data
-
Ja kald mig bare forkælet, mens synes igen Gen skuffer - den skulle jo være 4-5% oppe sådan en dag, synes den falder mere end gns på røde dage, og stiger mindre end gns på grønne.....Er det kun mig som undres over den ikke snart ryger afsted i raketfart ?
-
Den er pt. 5 % under ATH ? og US Biotek er nede 15-20
% fra ATH så syntes stadig en klarer sig godt -
Men en fredagsnyhed vil nu ikke gøre noget.
-
ok så kalder jeg dig forkælet
Genmab er jo netop faldet signifikant MINDRE end life science generelt. Så genmab har klaret sig rigtig rigtig flot den seneste tid -
udsvingene på GEN er generelt en del mindre end de er på NBI indexet. Over de sidste 3 måneders tid har det været en stor fordel for os GEN-ficonados

-
Ellers kan i jo bare købe Bet-at-home og BoConcept
de er langt billigere end genmab -
Tålmodighed er vel vores største dyd i et tilsyneladende nyhedsvacuum frem mod ASH og Dara-dommen
-
volumen har fået et ordentligt hak i tuden den sidste uges tid. Mon ikke investorerne er gået i waiting-mode?
-
flyttede 50% af min portefølje til Novo igår .. tør ikke satse hele butikken lige pt. Nordnet gir også 85% gearing så var der en der beskrev Novo som en aktie man gir som børneopsparing og har gjort det i mange år pga. den "safe haven" .. den faldt jeg sku´
pladask for -:) -
Det har jeg sagt i nogle år efterhånden i MIllionærklubben. Siger så også, at man som forældre også fylde lidt på ved fødselsdage og konfirmation.

-
Celsius du er opmærksom på at udbyttet på 18 kr. var før de lavede aktiesplit 1:5 ? så udbyttet på 18 kr. er reelt kun 3,6 kr. pr. aktie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men er den ikke over 10% fra ATH