Genmab — September 2015
-
nu er det heller ikke mig, der forsøger at male fanden på væggen pga en stoaktionærs reduktion på 1/200 af beholdningen
-
Jeg tror faktisk blot at det er fordi de har haft indløsning i nogle af de fonde hvor Genmab ligger og dermed har de reduceret i deres ejerandele og ved Genmab er de så kommet under 10%. Hvis jeg kender aktionærer godt er der flere der har taget gevinst hjem i biotekfonde og gået kontant med den uro der har været på NBI mm.
-
Lyder logisk Goose.
-
Hvis der implicit ligger i det du skriver, at Fidelity ikke aktivt har trykket på salgsknappen, så tror jeg din forklaring er gangbar. Hvorom alting er, så håber jeg, at vi nu ser en stabilisering af markedet. Så kan det forhåbentlig snart gå fremad igen.
-
måske denne - http://www.rttnews.com/corpinfo/fdacalendar.aspx
-
Fin start.

-
spændende, hvilken side af hegnet udlandet vil falde ned på i løbet af dagen. Det er altid lidt op ad bakke, når nordnetterne skal drive udviklingen
-
mon ikke vi forholdsvist trygt kan antage, at de handler gennem en af de anonyme?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind