Genmab — September 2015
-
Fisket på 610. Det var måske for tideligt. Nu må vi se.

-
Du er en modig mand, Helge
-
...men jeg hepper på dig

-
Det ser desværre ikke ud til at vores anonyme venner vil gøre noget godt for os i dag
-
Ikke specielt Dingle...Casen er jo uændret, så derfor er det rimeligt ufarligt at købe på disse tilbagefald.
-
Det er jo under forudsætning af at markedsniveauet holder - napper vi en -5/6% dag mere på US biotech, så bliver der for alvor bal på det danske pharmamarked
-
Novo er nu over 3% nede på Tresiba nyheden, som skulle have givet 5-10% iflg de kloge
-
Så må jeg så på den igen længere ned Dingle.
-
nede
-
men jeg er helt enig i at casen er 110% intakt. Det er måske også derfor at GEN trods alt ikke bliver "pounded" lige så hårdt som de sammenlignelige amerikanske
-
Vi er jo kun nede med 10% siden Hillary gik til værks
-
Kan sådan set godt forstå at markedet generelt falder på Kina, minebranchen, VW m.m., men at en tweet fra Hillary banker pharma til lirekassemand er en klar overreaktion.
-
Fuldstændig enig. Nordea skriver i øvrigt til morgen "Amerikanske biotekaktier faldt kraftigt i går og har nu
generelt set vendt et plus på året på 30% til et lille minus. Det rammer de danske
biotekaktier, men ændrer ikke vores fundamentalt positive holdning til Genmab og
Bavarian Nordic (-4,5%). Vi ser fortsat et stort potentiale i de to aktier, men man
skal kunne leve med store kursudsving og risiko, hvis specielt hovedprodukterne
ikke lever op til forventningerne" -
husk også renten - jeg tror, at det er den helt store synder ifht de højeste P/E aktiver
-
Jeg ved ikke, hvor meget vi skal lægge i det, men flere US markedskommentatorer fremhævede i går at det primært var retail investorer, der solgte ud af biotek ETF'er. Volumen i de underliggende aktier var ikke specielt høj
-
Det kan være at private reagerer voldsomt på Hillarys udbrud
-
Valeant kom også under beskydning som følge af en heftig prisstigning på et gammelt medikament - http://business.financialpost.com/investing/global-investor/valeant-pharmaceuticals-international-inc-shares-plummet-as-525-hike-in-drug-price-draws-fire
-
Den slags nyheder har det med at skabe dønninger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind