Genmab — September 2015
-
Man ansætter da heller ikke voldsforbrydere på krisecentre
-
Det er da total overreaktion at begynde at fyre folk. Der kan gå mange år før Hillarys forslag eventuelt kan blive en realitet.
-
Jeg mener der er en kursmæssig overreaktion. Driftsmæssigt er der ingen medicinal- eller biotekselskaber som "reber sejlene" pga en tweet.
-
af
-
lidt skriv fra wsj om dette sell-off - http://blogs.wsj.com/moneybeat/2015/09/28/biotech-stocks-again-take-a-beating/
-
man fristes næsten til at sige, at det som altid er retail investors, der får skylden
-
hvis det er rigtigt, hvad artiklen peger på, så vil de store institutionelle snart sætte gang i køb
-
“We all know that it corrects from time to time—it’s a momentum sector,” Mr. Gordon said of biotech stocks. “The fundmentals are still good and there hasn’t been a significant change in the fundamentals.”
-
uha, det bliver vist en dyr dag i morgen!
-
klar til det massive rebound vi får i dag?
-
overhovedet ikke

-
Jeg tager mine waders på og fisker.
-
tung åbning!
-
Fisket på 610. Det var måske for tideligt. Nu må vi se.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind