Genmab — September 2015
-
nej. det også det jegg skriver
-
igen - nej. En investor vil blive ramt i røven af døren, når de bliver smidt voldeligt ud af bestyrelseslokalet
-
Kun dem der er lige op over med tilbud på selskaber
-
nej
-
fjendtligt opkøb går jo netop uden om bestyrelsen. (de prøver nok at gå bestyrelses vejen først men når de så siger nej kommer det offentlige købs tilbud)
-
igen nej - fjendtlige tilbud er voldsomt sjældne, da de ødelægger en masse værdi.
-
et fjendtligt opkøb af GEN vil være decideret idiotisk
-
Får bestyrelsen et købstilbud skal de da melde det ud. Det vil så sende kursen op. Derefter er det ikke så sjovt at prøve den fjendtlige vej.
-
Så mon ikke det er enten eller?
-
JW har sagt de ikke er til salg. Så skal de købes må det jo være fjendtligt
-
i princippet ja - men den slags julelege laver man ikke med selskaber til 40 mia
-
husk på, at man skal altså skrive under på den check efterfølgende
-
og ja man vil bestemt helst have ledelsen med om bord så man kan behold så mange folk som muligt på de vigtige pladser. Meeen så sjældent er det nu helelr ikke med fjendtlige opkøb
-
Helge så længe bestyrelsen er i forhandligner så skal de ikke melde noget ud. Så hvis forhandlingerne bryder sammen og køberen fortsætter direkte ud i et fjendtlig opkøb så når bestyrelsen ikke at melde noget ud
-
Selv om Winkel siger de ikke er til saæg kan der meget vel foregå noget i kulissen. Vi ved stort set med sikkerhed at JNJ og GILD er på stort opkøb lige nu. Vi ved at JNJ er meget tæt på Genmab og kender dets værdier ganske godt. GILD er den formodede undisclosed partner, der gemmer sig i kulissen. Så vi har rimelige odds på Genmab synes jeg.
-
JNJ må vel næsten være det oplagte valg med dara og alle de mange aktiverede duobodyprogrammer.
-
Jeg tvivlerpå, at
Winkel gider rulle det store selskab ud han taler om. For mig har han holdt salgstaler siden ASCO. Hvorfor snakke om Regeneron, 20 bn usd etc, når det i øvrigt går strygende. Det er at tage glæderne på forskud. Nej salgstale er hvad det er. Håber at de snart melder ud, at de er i de overvejelser. Det gjorde PCYC på et tidspunkt. -
Enig Solsen.

-
Det har Jan snakket om meget længe. Hvordan det skal fortolkes ved jeg ikke, men det kan vel også fortolkes som en bekymring over en for billig kurs. De 20 bn er jo klart realistiske. Og det tror jeg lige netop godt, at Jan 'gider'. Det vil jo være et virkelig flot livsværk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind