Genmab — September 2015
-
Selv VW har problemer, når GEN nyser!
-
hvis man er interesseret i at se en update af bioporto kan man læse lidt her http://www.euroinvestor.dk/debat/post-59413-357775-3494412/-nbsp-bioporto-hentede-for-knap-3-uger-side-godt-2-biopor
-
Hmm. Det ser ud til at US også får det svært i dag. Der kommer nok ikke meget lindring den vej fra

-
Hvis du sidder og tuder over Gen kursen, og finder trøst i andres fald: http://www.google.com/finance?q=FRA%3AVOW&ei=xUMBVrHyKNiBsAHk37zYDQ
-
Jeg tuder altid over GEN kursen. Trøst er altid velkommen!
-
Hvis jeg nu siger undskyld, kan jeg så undgå dummebøderne fra Staten på mine aktier?
-
Jeg tager risikoen, Staten tager gevinsten. Det lyder næsten som om der er et rygmærke indvolveret et eller andet sted...
-
de skal selvfølgelig straffes med bøde for det de har lavet med fuldt overlæg. Men godt $7000 per bil solgt i US er også ude af proportioner. På verdens plan har de sat ca 4.500 kr af per bil (11 mio biler) Det lyder dog som skudt noget under vil jeg mene. Der kommer en masse søgsmål hvis det viser sig at en opdateret softwarepakke får bilen til at køre 5-10% kortere
-
-
Gad vide om der er nogle store spillere, der er ved at positionere sig i GEN? Den virker besynderlig robust, selv om verden omkring ryster i trusserne
-
med dagens aktuelle kurs har NBI indexet sat sig omkring 6,5% siden åbningen i går. På den baggrund er et fald på lidt over 2% en glimrende performance. Relativt, altså
-
65k i køb i 650. Der er sgu nogen, der er interesserede ud over det normale
-
og pludselig 80k i salg i 650. Der sker fandenbankemig underlige ting i aktien
-
det var faktisk det, der var til salg - men så dukkede 80k op 30 sekunder senere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind