Genmab — September 2015
-
Opkøbstendens indenfor medicin ser ud til at forsætte: http://www.proinvestor.com/investornyt/283390/vi-staringr-vi-lige-nu-foran-en-periode-hvor-det-goslashr-rigtigt-ondt-paring-de-store-medicinalselskaber
-
Det Svane refererer til er et amerikansk fase 1 forsøg med kombi af ipilimumab og nivolumab,(opdivo) i behandling af MM ,altså myleoma,ikke melanoma,som de er testet mod før! Bivirkningerne er dog omfattende og resultaterne få i et tidligt stadie !
-
Undskyld det er ikke myleoma,men melanoma forskerne går efter,min fejl
-
Dog er myleoma inkluderet som delmål i fase 1 forsøget som jeg forstår det ?
-
Undrede mig over det blev fremstillet som om behandlingen var en godkendt en af slagsen.
-
Der kan i mandagens handel komme fokus på biotekselskabet Genmab, der har fået tildelt Priority Review-status af de amerikanske sundhedsmyndigheder (FDA) for den supplerende registreringsansøgning for kræftmidlet Ofatumumab (Arzerra) som vedligeholdelsesbehandling af patienter med recidiverende (tilbagevendende) kronisk lymfatisk leukæmi (CLL).
-
enig. det var en positiv og ikke ventet nyhed men bør ikke be
tyde det store for kursen. -
Nordnet racer ud af boksen.

-
Vi har vel ikke fået noget tal på potentialet i nyheden.
-
jamen nyheden giver jo ikke anledning til at ændre de tal analytikerne allerede har indregnet, andet end at justere cashflow 4 mdr frem.
-
Hvilke tal er så allerede indregnet Trold?
-

-
Ja..og tror derfor også at analytikere ikke har slidt på regnemaskinen på dette område.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind