Genmab — September 2015
-
Repsac kommer i lederhosen
-
haha

-
genmab i +2 % - dax i minus 2%
-
Ikke hver dag man ser dette
-
@Jedi...Tror ikke SGEN vil købes, da de lige har hentet $450 mio, hvilket skulle være det største beløb nogensinde hentet i aktionudvidelse for et biotek!!! Dertil har Baker Brothers total kontrol med ca 25 % af aktierne, så de bestemmer i hver fald hvad SGEN skal koste.
-
Den er jeg med på dohk. Og tak for info om ejerforholdende i SGEN, det kendte jeg ikke. Jeg ville også undre mig over, hvis SGEN ville købes netop af samme grund - når de lige har hentet penge i en emission. Interessen der viser da i hvert fald, at de har let ved at skaffe kapital til deres udvikling
-
Ditto her. Så købte jeg en sådan her til dagen: http://www.proinvestor.com/investornyt/282997/endelig-ingeniorer-opfinder-olhandske-med-handledsstotte
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind