Genmab — September 2015
-
mon det hele kan tilskrives wait-and-see op til FED i aften, eller mangler GEN investorerne noget spændende at sætte tænderne i?
-
haha - så længe det ikke er dit eget gebis, så er jeg helt rolig
-
der er bare den hage ved duobody at den er meget langt fra markedet endnu. Og den er også langt fra at have vist klinisk effektivitet i P1. Så entry pga duo er ikke ligefrem noget der haster
-
Det gode ved Genmab er, at hvis man har tiden så vil Daratumumab holde gryden i kog med kliniske nyheder og kvartalssalg de næsten mange år. Arzerra vil og bidrage lidt. I den tidlige pipeline er der ikke så meget interessant udover Humax-TF ADC, men herefter begynder der at blive fyldt op med guf for geniale eller kræs for kendere. Dermed er der lagt i ovnen til gode kliniske data når Daratumumab trapper ned.
-
Det lyder til at 2016 bliver lidt af et brag - både med dara på markedet og IND'er til højre og venstre
-
+5
-
Det er noget beroligende at høre om den fortsatte interesse, når der er så lidt, der er kommet frem til klinikken
-
Er der nogen, der har set købinteressen? Jeg kan ikke finde den
-
det må vi håbe. Det er dyrt, når den er væk -2% på en time
-
Der må næsten være lagt op til biotektæsk i US. Faldet startede kl 1400 som sædvanligt.
-
Gad vide om Jan drak sig stiv i baren efter præsentationen og svinede analytikerne til? GEN udviklingen korrelerer ikke rigtigt med markedet i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind