Genmab — September 2015
-
ja men han lægger netop op til at tage mere risiko v ed at indgå denne type aftale. Det giver heller ingen mening at have 3 mia stående på bogen. Jeg tror at vi allerede fra 2017 vil se deres udgifter stige til +1 mia om året
-
jeg siger blot, at der er flere måder at barbere risiko/ejerskabsgeden på for Jan. Kører GEN først sine projekter frem til afslutningen af P2, så er der særdeles mange muligheder
-
og en 50/50 kan se ud på mange måder
-
ja jeg tror også mest på 50% options dele med big Pharma. Og så måske et geografisk afgrænset område. I hvert fald ind til det tidspunkt hvor DARA evt for alvor er begyndt at genere stort Cash flow
-
GEN har i hvert fald ikke musklerne lige nu til at gå med i en ren 50/50 som i udviklingen af dara. Det er dælme mange ressourcer der skal bindes i meeeget lang tid
-
Det hele skal jo gå op i en højere enhed med indtjeningen fra Daratumumab - og skulle Daratumumab fejle af den ene eller anden grund er jeg sikker på at Genmab revurderer deres strategi. Det er væsentligt nemmere at gå fra en 50% ejerandel til mindre end den omvendte vej.
-
Heller ikke jansens optimisme. De vil over de næste 18 mdr MERE end fordoble det hidtil antal kliniske forsøg. Hvorfor de fleste vil være i nye indikationer.Så begynder vi vel så småt at nærme os godt 10 mia DKK de har brugt på stoffet....
-
og ja sukkeralf. Det er netop options delen der gør at man let kan køre op på en højere klinge såfremt dara royalties begynder at komme ind i en lind strøm
-
Det store commitment til udvidelse af programmet må alt andet lige tyde på, at alle ting er på sporet og vi kan vide os lidt mere sikre
-
desuden synes jeg altid Genmab har været strikse med hvad de smider i klinikken - og Jan har påpeget dette flere gange på det sidste. De vil kun satse på differentierede antistoffer - måske også en lektie lært af hele ofatumumab historien. Sådan kan vi lide det nu hvor mulighederne er der !!
-
Og så bliver det sindssygt spændende, om de her interim analyser i kombostudierne lige pludselig udvikler sig til empowerment points. Så kommer der til at ske ting og sager på analytikernes targets!
-
Han nævner om at hvis interim data er gode nok så vil der kunne komme label ekstension 1,5-2 år før analytikerne forventer. Nogen der har et hurtigt overblik over analytikernes forventning på det punkt?
-
Det er mere spændende at se maling tørre end at følge handlen i GEN i dag. Suuk
-
mon det hele kan tilskrives wait-and-see op til FED i aften, eller mangler GEN investorerne noget spændende at sætte tænderne i?
-
haha - så længe det ikke er dit eget gebis, så er jeg helt rolig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind