Genmab — September 2015
-
siger han om flere deals på teknologi fronten
-
3 sCR i monoterapi - sådanne data er aldrig set før - helt unikt jf. Jan
-
pretreated patienter hvor alle tegn på cancer nu er væk efter dara mono
-
kan de komme ind i smoldering vil det fuldstændig forandre måden man behandler MM på i forhold til i dag
-
de håber at kunne snakke til ASH om at dara ikke kun har 5 men 6 mekanismer of action (immuno!!)
-
70+ patienter fra pomalyst studier er med til ASH
-
hvis Pollux studiet rammer rigtigt i det andet interim analyse vil det kunne forkorte tiden til market med 1,5-2,0 år i forhold til hvad analytikerne mener !! dvs. datareadout meget snart
-
Det har planer om at doble det nuværende antal studier med Dara indenfor de kommende år !!!!!!!
-
Læs fra 5000 til 10.000 patienter eller lignende i alt !
-
Next year we will se dramatic expansion of dara trials outside MM
-
han taler om det dara essay som skal øge antal CR voldsomt ved at fjerne det m-komponent som kommer direkte fra Dara
-
Han siger det vil bringe Daratumumab+Revlimid CR til "North of 40%" !!!!!!!!!!! insane !!!
-
han snakker om at de kan bruge de 100 pomalyst patienter stuide og få det i guideline i USA og reimbursement uden at ansøge om label !!! de mener at får de rex-dex label vil de kunne nok anvende pom-dex på baggrund af det nuværende 100 patienter studie
-
HOLD KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL ASH !!!
-
nye TF-ADC studier på CT snart siger han. Hvor de tester hurtigere dosering mener jeg sagde
-
de kører 80 patienter med 10 hver i 8 forskellige tumorer med 2,0 mg. i phase II delen og så kører de oveni et nyt studie hvor de prøver at teste lavere dosis med hurtigere frekvens hvis jeg forstod ham rigtigt, men det gik lidt stærkt som altid med Jan
-
Han snakker om at de med Humax-ADC kan "strike a much better than the Dara deal" med big Pharma fordi de tager produktet langt længere før de laver aftalen
-
det kan så både være en god ting og en dårlig ting eller hvad ?
-
der er stadig patienter fra det helt første Dara studie som startede i 2008 som er i gang med Dara der fordi de stadig responderer !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind