Genmab — September 2015
-
cool - så kan det være at vi snart får noget at se fra de dybt begravede hemmeligheder i præklinikken
-
mon ikke der er en duobody-cd38-cd3 begravet et eller andet sted i de 20 GEN/JJ duoprogrammer?
-
ok. Han må jo have sine grunde baseret på deres laboratorieresultater. Men vi skal da snart se nogle duoprogrammer i klinikken? Egne eller partnerprogrammer
-
Bemærk også aftalens størrelse. $283 mio per target og op til høj en cifret royalties. Det er bedre end de aftaler Genmab har lavet.
-
jeg hæfter mig specielt ved det store upfront beløb. Det er giga i forhold til det bare er en R&D aftale med det stof der er længest kun er på præklinisk tox stadie
-
det er nok ikke helt urealistisk at Amgen i deres process efter en bi specific partner også har været et smut forbi genmab.
-
de har holdt R&D seminar for kort tid siden. Deres bispecifics er en del bygget op omkring CD3 + et andet target http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-2B2V8N/724889981x0x836956/AA64F6CD-17CB-4C8F-9B75-C23F8891E90A/Xencor_Analyst_Day_Presentation_-_FINAL.pdf
-
Tjaa det er en ret stor del af Xencors platform. Og det er den platform Amgen nu har købt sig ind i.
-
JP Morgan starter nu
-
-
Q&A version. Dejligt setup
-
This is not the end of the year
-
siger han om flere deals på teknologi fronten
-
3 sCR i monoterapi - sådanne data er aldrig set før - helt unikt jf. Jan
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind