Genmab — September 2015
-
vi skal have pengene ud at arbejde
-
risikoen på dara er stadig en alt for stor del af værdisætningen i GEN for min smag
-
resten af dres pipeline er bare stadig meget early stage. Så i forhold til en nuværende mcap på 38 mia så fylder flere nye stoffer ikke ret meget
-
Altid fint at blive mindet om risici, men 1 milliard dollars i topsalg svarer med den sidst estimerede pris til cirka 11.000 patienter. Ifølge Gen får 125.000 diagnosen hvert år. De lever længere og længere, som det fremgik af morgenens nyhedsreferat, så potentialet er til at få øje på.
-
og i modsætning til arzerra bliver dara incumbent i markedet. Selv med et par overlegne cd20'er og ibrutinib på markedet gør det ikke meget indtryk på afstningen af rituxan. Det kan blive dara i mm!
-
afstningen=omsætningen. Hvad ind i helvede skete der lige der?
-
Nice rebound. Hvad sker der?
-
ja, diskussionen om fordeling mellem værdi og risiko ifm biotech bliver vi nok aldrig færdige med
-
absolut. jeg tror/håber der kommer mange spændende ting i klinikken over de næste 12-18 måneder
-
Genmab – takeover eller uptake? - http://inrater.com/genmab-takeover-eller-uptake/
-
Glimrende indspark. Tak for det Budweis.
-
Jeg torr absolut IKKE på et opkøbsscenarie på denne side af markedsintro af Dara. Corporate psykologi er at ingen tagere t stort bet på et middel der ikke er godkendt endnu 5 minutter i 12 til fuld eller næsten fuld værdi. Opkøbstilbuddet kommer når Dara er på markedet.
-
Det lyder plausibelt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind