Genmab — September 2015
-
jep gentogen. Men de 2,5 mia. $ er jo ikke i morgen. Det er første i 2023-2025 så du skal jo lige tilbagediskontere til nutidsværdi
-
det er også en sjov måde at gøre det på
prøvede bare at tjekke ca. hvor meget som var indregnet i nutidsværdien af genmab ifht. topsalg -
det falder også fint i tråd med at genmab bestemt ikke er billigt prissat pt. Tvært i mod. Meget skal gå godt for at holde kursen vedvarende højere end den aktuelle kurs. Så dara skal virkelig tonse derudaf
-
øøeh - argumentationen om topsalg og dcf går da stik imod det, du skriver
-
og når vi taler om forudsætningerne for dcf, så ligger der implicit at værdien af aktivet vil stige med diskonteringsfaktoren, så længe forudsætningerne holder over tid
-
som jedi nævner tidligere, så ligger de mere problematiske fase III studier et godt stykke ude i fremtiden og risikoen forbundet med dem vil derfor ikke påvirke kursen på kort eller mellemlangt sigt
-
arh de første interim data kan allerede komme om 8-9 måneder fra Pollux studiet
-
jeg har skam selv en stak genmab aktier. Men som i89 lige har illustreret med hans regneark så skal der alene en oms på $2,5 mia til for blot at retfærdiggøre dagens kurs. Det håber jeg selvfølgelig vil ske og overgå. Ellers havde jeg ikke aktien. Men det er trods alt kun meget meget få stoffer der sælger for mere end $2,5 mia.
-
der tales om TOPSALG på usd 2-2,5 mia. Det er en helt anden fisk
-
Ja. At et topsalg på $2,5 mia svare til dagens kurs
-
ja, du taler om omsætning
-
ja som i89 skrev'
-
hvis vi følger dcf tankegangen og siger at topsalg er i 2021, altså om 6 år og diskonteringsfaktoren er 10%: så vil kursen være 1130 uden at GEN skal røre en finger i mellemtiden
-
det stemmer ikke helt overens med manglende upside
-
jeg forholde mig blot til hvad i89 skrev. Og kan se han har peak salg i 2023-25
-
så er der endnu mere upside på kursen
-
Jeg har også omkostninger, skat osv. med i mine betragtninger husk det. Men det er klart at bliver målet endnu højere er der også leverage til det.
-
Ender topsalget på 5 mia. $ usd. er min fair value i dag omkring 2.000
-
Så de personer som virkelig tror vi når derop på de høje 5+ mia. $ tal vil også få en massiv stigning. Men når vi kun 1 mia. $ i topsalg eller ender lidt som en Arzerra fuser, er genmab overvurderet. Så det afhænger af hvilken boldgade man er i. Er selv lang genmab da jeg tror på topsalg min. over 3 mia. $
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind