Genmab — September 2015
-
Hvis Jannsen vil køre 8-10 phase III studier er det ret unikt hvis de alle stryger lige igennem
-
ja de kommer helt sikkert til at løbe ind i studier der fejler på det primære endpoint. Og som følge deraf vil give nogle større setbacks på kursen. Sådan er denne branche. Der findes ingen stoffer der bare surfer gennem alle forsøg
-
Men heldigvis ser det ud til vi kommer på markedet og får milestones etc. det er den første hurdle. Den næste hurdle hedder så label udvidelser og derfra så non-MM labels
-
Lidt nyt brænde til opkøbsbålet - Gilead optager ny gæld og stiger på gisninger om forestående opkøb (Genmab dog ikke nævnt) http://finance.yahoo.com/news/gilead-sciences-rises-debt-offering-182546515.html
-
Jeg er nu ikke den store beliver af et nært forstående opkøb. Og da slet slet ikke til de priser hollænderne nævner.
-
jeg er helt enig i, at næppe alt vil gå lige stærkt og godt, men meget går jo faktisk stærkt. DaraLenDex fase III fuldt rekrutteret på godt et år. DaraVelDex har netop i disse dage rekrutteret i et år, så formodentlig også fuldt rekrutteret i løbet af en overskuelig tid.
-
Det er også flot. Men fra der er fuldt rekrutteret til der kommer data går der også en rum tid
-
Anden interim analyse (der måler på PFS events) menes at kunne komme så tidligt som midt næste år med topline data hvilket gør at Jannsen vil kunne indsende sBLA omkring Q3-Q4 næste år
-
Nordea puster også lidt til opkøbsscenariet til morgen"Gilead (+3,3%) steg på nyheden om, at selskabet planlægger at foretage en række
obligationsudstedelser, som tilsammen skal indbringe USD 10 mia. Selskabet er
ikke specielt klar, med hensyn til hvad pengene skal bruges til, men aktiemarkedet
håber på en ny værdiskabende akkvisition.
Herhjemme er vores foretrukne
biotekaktier Genmab (+0,5%) og Bavarian Nordic (+1,6%). Der er en mulighed for, at selskaberne kan blive opkøbt, -
og derfra vil data bare begynde at rulle
-
ja i89. Men min pointe var bare som understregning af at fra fase 1 til godkendelse i ny formulering tager 3+ år
-
jaja SC formuleringen er langt væk endnu. jeg ville normalt sige 5 år
-
men man ved hvor hurtigt Jannsen har fået ting igennem indtil videre så tør godt sige 3-5 år. Spørgsmål er vel hvad de kan overbevise FDA om? Hvis de kan lave phase III studier hvor det kun er pharmakinetik osv. for Dara SC i forhold til Dara intravenøs så er det primært endpoint nemt at måle og ikke event dreven og så kan det gå noget hurtigere
-
hmmmm jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad der er normen. Men hvis kun det er pharmakinetik så kunne de jo blot nøjes med mindre fase 2 studier. Og se også hvad GSK har gjort med ny formulering af arzera
-
Ja spørgsmålet er om de skal køre nye head to head studier med Dara SC vs. placebo etc. eller om de kan nøje med at lave non-infearity daraSC vs Dara intra studier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind