Genmab — September 2015
-
I det hele taget er den danske børs blevet væsentligt forringet siden nasdaq tog over
-
der var engang, hvor jeg ligefrem brugte børsens hjemmeside til at finde informationer. Men det er år siden, jeg har besøgt den!!!
-
De folk og analyser som de store
finanshuse og banker efterspørger er nu i stor stil indenfor Quantitative Analyses. -
Og Algotrading.
-
og med den situation, så vil det være umuligt at undgå de voldsomme crash i markedet
-
Det sker en dag i oktober.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/vetmer/article21381187.ab?teaser=true -
fin portvinsnæse, han sporter der!
-

-
Jeg har en læst en artikel om hans modeller. Det er sgu tung læsning: http://www.newyorker.com/magazine/2009/10/12/the-secret-cycle
-
Den slags analytikere er lidt som et gammelt ur, der ikke går. De har ret en gang imellem - vi aner bare ikke hvornår
-
en af mine favoritter er Tom Gillesberg, der formåede at koble sin forudsigelse af finanskrisen med et magnettog mellem københavn og århus.
-
Enig dingle.
-
den er jo episk her i København - http://www.schillerinstitut.dk/images/tom_gillesberg_plakat.jpg
-

-
Mens vi smalltalker har Anonyme nærmet sig købssiden.
-
det kunne forklare hvorfor GEN har hængt i bremsen de sidste 48 timer
-
alt andet lige er det vel et nettosalg på ca 50k aktier over kort tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind