Genmab — September 2015
-
jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i jeres tale om opkøb af GEN. Det eneste af kommerciel interesse for big pharma er humax-tf-adc
-
Alternativt er der Novartis eller JJ, der ønsker at tage den sidste bid af de assets, de allerede har alle kommercielle rettigheder til.
-
Alt andet er pre-clinic
-
hvis det endelig skulle ske, så vil det overraske mig endnu mere, hvis det er nogensomhelst anden end J&J, der byder
-
Det er en seriøs snooze-fest i GEN ovenpå den flotte stigning i går. Hvis det er en del af en længerevarende stabil stigning, så vil jeg ikke brokke mig yderligere

-
ja, lidt sløjt, men vi må varme os ved at det trods alt er blå tal, og vi nu er tilbage i niveauet fra før flash-crash'et
-
-
ubetinget endda, så vidt jeg kan bedømme fra teksten
-
det er da barske løjer. ubetingede domme hænger ikke ligefrem på træerne
-
bøden på 20k virker noget tam ifht det krævede. Mon der er gevinster, de skal betale tilbage? Det fremgår ikke af teksten
-
Betinget står der her: http://www.dr.dk/nyheder/penge/don-oe-er-kendt-skyldig-i-kursmanipulation
-
Don Ø slipper uden bøde og tilbagebetaling af gevinsten på 15 millioner.
-
Nu skal man jo ikke lægge DR til grund for nogetsomhelst, der bare imiterer en troværdig kilde
-
Specielt ikke, når det kommer til erhvervsstof!
-
Næ..men de har en reporter på stedet. Han hører måske dårlig?
-
Man håber det jo næsten. Men et helt korps af svagthørende journalister, det er næsten for mget af det gode
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind