Genmab — September 2015
-
Ifølge min lommeregner svarer Nordea analyse til 45.000 patienter. Ifølge Genmab kommer der 27.000 nye om året i USA og langt over 100.000 i verden. De lever længere og længere. Så selv om 4 milliarder sikkert er et nogenlunde fornuftigt bud, så......
-
ja og det er de nye gentogen. Hvad med de flere 100.000 som har MM i dag og relapser fra forskellige behandlinger
-
Det sidste, jeg kender til er 443 fra 1. feb 2015. Lige før dara rrmm data med orr 29% blev offentliggjort
-
Det har virkete som om, at GS har opdateret deres target 1 gang om året i det sidste stykke tid. GEN er jo stadig kun en lille bolchebutik i deres optik!
-
jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i jeres tale om opkøb af GEN. Det eneste af kommerciel interesse for big pharma er humax-tf-adc
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind