Genmab — September 2015
-
Giver jer fuldstændig ret - både mht udviklingen og læsernes tålmodighed. Det minder vel i bund og grund bare om at markederne også mere og mere bliver styret af sensationsoverskrifter, hurtige beslutninger truffet på et tyndt grundlag, investorernes evner til at sætte sig ind i tingene mmm. Alt i alt en uheldig drejning.
-
Jeg har prøvet Sukkealf, men stemningen de seneste 2 år har været at tage det hele i chatten.
-
Sukkeralf..Jeg har samlet gode links og videoer op og lagt dem over i debatten. Den med Plesner er blev hentet mange gange.
-
Tendensen er at debatindlæg stort set kun kommenteres i Genmabchatten og ikke i selve tråden. F.eks. dette her: http://www.proinvestor.com/boards/73067/Genmab-hvilken-kurs
-
Andre debatindlæg diskuteres meget ude på facebook. Det er en anden tendens i tiden.
-
Hvorfor.

-
-
Jeg har lige fået ændret overskriften i Børsen. Jeg sagde jo "op mod krurs 1000" - ikke at den kommer i kurs 1000. http://investor.borsen.dk/artikel/1/310507/investor_i_genmab_vi_ryger_op_mod_kurs_1000.html -
kurs
-
En "partykiller" i debatten: http://www.proinvestor.com/debat/73133
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind