Genmab — September 2015
-
Solsen...tror du jeg kan nå at supplere min beholdning af Genmab imorgen
-
Ja....tror i kursen vil stige voldsom imorgen
-
Tror ikke den vil stige voldsomt i morgen, måske en 3-4% hvis Asien går nogenlunde. Endelig godkendelse vil nok blive lidt mere kurspåvirkende.
-
Der er rigelig tid til at købe i.
-
Jo da.. Det behøver absolut ikke at være i morgen.
-
Jeg er enig i, at nyheden var ventet og den i sig selv ikke er den store kurstricker, men hvis ikke der lukkes shorts i morgen for hårdt, fatter jeg ingenting. Godkendelsen kan i princippet være forestående set i lyset af "rolling". Det kan gå hurtigere end mange tror, og hvis man satser på makroøkonomiske Worldwide vil trække genmab under 600, tror jeg man satser lidt hårdt. Det kan være - men jeg tror, vi har set bunden...
-
Det kommer an på hvad du vil give for den. Jeg tror på opjusteringer i morgen, shortdækning og Fidelity køber videre, hvorfor skulle de tage 10% lige nu før PR? Har nogen tænkt på det. Vil de sende et signal til mulige købere eller er de på vej mod 15-20% etc. Tidspunktet var nøje valgt er min personlige overbevisning, altså en signalværdi, så måske de er stoppet ved de 10%.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind